tisdag 15 september 2009

De blev riktitg bra!

Idag har jag varti i Vännäs och klippt mig och det blev riktigt bra. Har nog aldrig haft det så här kort med är supernöjd. Bådse klippning och färgning, etfer en dag på salongen känner man sig som en ny mäniska. Och det är så otroligt skönt att bli pysslad med. Jag tro att jag ska skaffa en såndär tvättstol, så skönt alltså.




Jag nyklippt


Senare på dagen var vi alla ner på Rödånäs och hämtade gungställningen som tjejerna har fått. Vi ska bara byta ut brädorna så att den inte tippar över när man gungar för dom som va på har suttit ett tag dom. Men de kommer och bli jätte bra när den kommer på plats.


Flytten


Tjejerna ville också vara med.


Sen har vi skaffat en ny bil.

Fin va?


Ha det bra!

1 kommentar:

  1. Vart ju nice :) Fin bil också, trodde den skulle vara fulare :P Puss

    SvaraRadera