onsdag 23 september 2009

Tiden går och går

Ja, då var det redan onsdag. Tiden får riktigt fort ibland. Känns nästan som att de va nyss helg men inte de inte, redan mitt i veckan.Men här komer lite bilder på helgen som varit, då min kära syster var på besök med hennes son.
Han e som söt han.

Willhelm
Alice & Jenny

Alice och Thea kör med teamwork, sen kommer Wille och han ska ha snålskjuts. ;)

Idag har varit en heldag med storbak. Inte min bak alltså utan sånt man kan äta.
Bullar och kärleksmums, sockerkakan och tårtorna får vänta till en annan dag. Men bullar är som lätt att göra, det är inte så mycke bök. Man rör ihop allt sen väntar man 45min sen baka ut, vänta 40min sen ugnen. Inte svårt igentligen, man skulle nog baka bullar oftare. Men så bli det nog aldrig. Det är lättare sagt än gjort. Men tanken är god.

Nu ska jag gå å lägga mig, man ska ju upp imorrn.
För ja fick sovmorgon i morse, klev upp halv nio. De e inte dåligt de. Men snart e det slut på de, Tobbe börjar snart jobba då e det bara att stiga upp själv nästan alla dagar. Så det är bäst att njuta medans man kan.

Jenny Thea och Alice har redan fått mat och lagt sig

Ha det bra

1 kommentar:

  1. Inte min bak utan sån man kan äta -HAHAHA jag dog av skratt. Tack gumman!
    Fina bilder. Söttjejerna! Kram

    SvaraRadera