onsdag 25 maj 2011

Besök hos gammelmormor och gammelmorfar

Söndagen så åkte jag och barnen för att hälsa på hon min mormor och morfar.
Där på plats fanns också Linda och Robert med barnen. Det är kul att göra en liten utflykt en gång nu och då. Det tog ett tag för oss att ta oss iväg. jag och Älsklingen började med att måla barnens blivande sovrum och allt drog ut lite på tiden. Men när vi väl var framme hos gammelmormor/ morfar så fick vi lunch och senare på dagen lite fika. Efter att vi varit och sett traktorn och alla lastbilar. Man se att barnen tycker det är kul med alla "nya" saker.
Tittade även på min moster Evy tvättade fönster och min andra moster och hennes man klya ved. Ja, de va inte bara vi som va där och hälsade på. Träffade även en av mina kusiner där. Det är kul att ha släkten så nära, så man kan ses lite nu och då.


Alice Jenny

Wilhelm, Thea och Alice

Evy tvättar fönster


Vendela


Wille



Jenny och Alice



1 kommentar:

  1. Va fint de vart genom däcket ;) Haha, Irma också, hon ser ju så rolig ut! :)

    SvaraRadera