söndag 25 september 2011

Jag är inte den

Den som skriver om allt och inget fast jag skulle villa. Men var är tiden till de. Älskar läsa systers bogg. Undrar alltid hur har hon tid. Och skacka om att det verkligen flödar tankar och ting i hennes huvud. Gillar de. Det är som när jag sätter mig vid datorn och först kolla mail, länka mig till facebook, går in på bloggen. Trycker in mig på instrumentpanelen, och då slår det mig. Orka jag skriva. kolla klockan. Nää, men jo. Jag tänker på saken. Det slutar nästan alltid på samma sätt. inget skrivet, bara velande. När jag ligger i sängen. Ja, hade jag inte velat hade jag hunnit skriva nått i alla fall. Tänkte se men inte lova att ta tag i det där.

1 kommentar:

  1. Jag bloggar ju från mobilen nästan jämt. skriver på mobilen nu.. Ett mms från sängen typ. går bra ;) om Du visst hur mycket jag saknar er. Hoppas ni blir kvitt hostan så vi kan ses på söndag!! HA en fantastisk dag! PUss

    SvaraRadera