måndag 31 oktober 2011

Tjej Kväll med spa dag

Ja, tillslut blev dagen av. Sedan ett år tillbaka gav jag och lilla syster ett presentkort på spa till vår kära storasyster. Och nu så efter många om och men.
Började att Erikas kort hade gått ut och hon va ju inte nöjd. kan förstå de.
Sen fick Linda välja ett datum för att de skulle passa henne, så de inte krockar med jobb. Jag bokade och sen bokade jag om till Erika som hade valt fel. Sen dagen innan bokade jag om en tredje gång. Skönt att det gick bra. Två dagar innan säger en syster sorry can´t make it. I fanders att du kan tänkte jag. Men sa det på ett finare sätt. Nu hade vi planerat dagen i en månads tid. Till slut kom den dagen och det mesta hade löst sig. Vi samlades hos Erika och tillsammans åkte vi till spaet. Riktigt härligt var det. synd bara att allt kändes så stressigt. Så det ska jag göra om. Sen åkte vi på affären och handlade maten och drickat.

Maten åts vi 5, medan vi väntade youtubade vi och sen spelade vi sällskapsspel och hade trevligt kvällen avrundades vi 12 och vi åkte hem.
Tack för en trevlig dag och kväll mina älskade syskon. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar