tisdag 10 januari 2012

Oturs dag nr 1

Dagen började bra. Vaknade 6, fick en pigg och glad Jenny med mig ner. Åt frukost och klädde oss. Gjorde mig redo för en dag på jobbet. Jenny ville också ha smink så hon fick lite ögonskugga. Hade min dag planerad. Slutade tidigt, så jag skulle hämta barnen och åka till stan. Lämna barnen hos Erika, fara och lämna blod sen fika hos Erika som fyller år. Men så blev de inte. När jag väl slutade så hade jag förlagt eller tappar bort bil nycklar. Letade och letade och letade lite mera. Men kunde inte hitta den. Tiden gick, fick ringa dagmamma och säga jag blir sen. Tillsatt så fick en från byn hämta mig. Älskling fick hämta barnen och sen hämta mig för att sen byta bil och åka till stan. På väg hem hämta upp bilen och sen hem. Oj vilken dag. Inte en av mina bättre. Men hos Erika fick vi god mat och gott fika. Tyvärr hitta jag inte nycklarna. Men jag väntar och se. Den dyker väl upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar