fredag 15 mars 2013

Vabbar

Igen, känns det som. Har jag gjort annat? Men ska inte klaga, då vi har rätt friska barn.
Nu var det Jenny och Theas tur att bli sjuka. Hosta ooch hosta. Men redan idag så är det bättre än i torsags. Alice som var frisk som en nötkärna fick åka till BG för att vara med på skidtävlingen som vi andra missar. :(
Jenny ville så gärna dit. Men det var bara att ta det piano idag för hon.
Det räckte med att gå uppför trappan så börja hon på host.
Men vid halv 2 åker vi för att hämta Alice som var överlycklig då hon fick en medalj. 
Titta mamma jag kom först; säger hon överlycklig. :)
Söt, vad duktig du är. :)
Efter ett tag kommer Jenny fram.
Mamma kan jag få leka här en stund??
Ja, gör de. 
Så medans jag fick lite info så lekte tjejerna i det fina vädret.
Fy skam å inte vara ute idag.
Så när vi kom hem var vi ute en kort stund innan vi gick in för att göra mat.
Lyxade lite idag, mys med tända ljus.
Allt dukat på bordet då älskling kom hem, med finglas och servetter

Efter att ha varit och matat Emmas kaniner så tag jag ig en drink.
Den va go den. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar