söndag 13 februari 2011

Bygge

Helgen har varit lugn, Älsklingen har byggt på i sovrummet.
Lördag var en fin dag och vi var ute och lekte i snön,
tittade på alla skotrar som
åkte förbi, åkte bob i vår nya bob backe.
Jo, vilken motion jag får av allt dragande uppför backen.
Men inte mig emot.
Lördag kväll, middags besök av Bea, Johan och Celicia.
Kollade lite på medodifestivalen del 2.
Men jag blev då bara besviken. När ska de bra låtarna komma då?
Än så länge ha det inte varit så bra låtar.
Men få se och höra hur det låter nästa vecka.

Söndag, idag var jag, Thea, Jenny, min mor, Linda och Wille
till Ängersjö och hälsade på hos vår farmor.
När vi väl va där drog vi en biltur runt byn.
Sen har jag varit och sagt hej till de nya grannarna på Rödånäs.
Ja, man får då dagen att gå. Imorgon måndag, igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar