torsdag 17 februari 2011

Vilken vecka

Har jobbat kväll i veckan utom idag. Då jag har jobbat 10-18.
Skönt med lite variation. Så nu återstår bara två kvälls arbetsdagar kvar.
Sen får jag njuta hela söndagen med familjen.
Har inte sett så mycke av den i veckan.
De är typiskt när jag jobba så sena dagar.
Annars så är det helt okey.
Barnen är lite snoriga och Thea har börjat hosta lite på kvällarna.
Här om natten när jag kom hem måste hon ha drömt en mardröm.
Hon låg i sängen och ropa; nej, nej.
Fick lyfta upp henne och lugnaner henne. Stackarn.
Älsklingen är äntligen på bättringsvägen eller så gott som frisk
efter sin lunginflammation.
Jag är som nästan alltid frisk och kry.
Imorgon kommer Erika och Anders och är med tjejerna, de ska
fara en sväng till mormor och morfar,
sen hitta de nog på annat och göra med.
Älsklingen ska skriva tenta och sen ska han ut en sväng.
Hämtar honom när jag slutar. Blir nog en lånnggg fredag för mig.
och en del bilkörande.
Ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar