onsdag 23 februari 2011

Jaha

Här om dagen så hade vi rätt busiga och snäppet
olydiga tjejer här hemma.
Började att de va lite rastlösa och for upp på övervåningen.
Hittade då raka vägen in på kontoret där de inte får vara.
Så det va ju inte en överraskning att de hamnade där.
Hur som helst så hade jenny hittat min Internet dosa.
Som hon han fingra på ett tag. och när jag kollade så hade hon
tryckt fel kod för många gånger.
Va då in på banken och fixade de.
Samma dag som den va fixad så far Alice upp och
hittar sig en fin blå penna.
Som nu var ja, lite var stans. Bland annat på min Internet dosa och
vår miniräknare. Så det kan gå.
Som tur gick det att gnugga bort.
Fast färgen som hamnade på skrivbordet gjorde inte de.
Veckan i sig, är okey.
Kunde ha varit bättre, känner mig lite slö.
Och i lördags va jag rätt död.
Men nu börjar det ordna upp sig.
Lite snorig och förkyld ha jag blivit.
Men det är redan på bättringsvägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar