torsdag 24 februari 2011

super trötta

Efter jag slutade idag åkte jag till Sanna.
Vi satt och såg VM i skidor.
Sveriges herrar tog guld och brons. Bra gjort.
Sen när jag kom hem så hade Älsklingen och barnen redan kommit hem.
De har spenderat sin dag med farmor och farfar.
Söt tjejerna hade somnat i bilen och va rätt svåra att väcka.
Så jag börja göra mat och när maten va klar så gjorde jag ett
nytt försök med att väcka de små.
Inte de, Alice ville inte ha köttbullar.
Det blir en tidig kväll, bums i säng med lite välling.
Så de la sig i sängen strax där vid 18 tiden.
Hade nu tänkt baka lite och sen se lite tv.
Plus att jag har en maskin som står och gå, som sen ska hängas.


det kom med en ny medlem i trilling gruppen för någon dag sen.
Det är alltid kul.
Hon fick också rätt tidigt.
Tur att vi har duktiga barnläkare som verkar
lyckas bra. Att de klarar av att hjälpa så småa barn som föds.
Mins när våra små föddes, oj vilka små liv det finns.
Inte va de stora.
Thea
AliceJennyIdag är de stora tjejer med mycke bus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar