tisdag 27 mars 2012

syster besök

Helgen som varit så har Älsklingen varit med klassen i hemavan och åkt skidor och druckit öl. Själv har jag haft min äldre syster och hennes barn på besök. Oj så trevligt vir har haft det. De kom på fredag och vi gjorde en enkel och god middag tillsammans. Åkte med till vår mamma och hennes sambo. När barnen var lagda så tog vi fram lite sangria och hade det kul med guitar hero.

Lördagen var vi ute en sväng allihop på förmiddagen men på eftermiddagen så började de på regna. Men då hade vi två tappra Thea och Wilhelm som mer än gärna ville gå ut. Så de gjorde de. Kvällen avslutade med tv tittande för min del och vila för Lindas del. Men tack för en härlig helg.

Medans Älsklingen var borta tänkte jag, att jag inte skulle "störa". Han skulle få en egen helg. Men de gick inte så bra. Började redan på torsdag kväll att jag inte hade något internet hemma. men jag ringde inte förren på fredag om de. Sen så va lilla Anna borta så de ringde jag om på lördag. (har fortfarande inte hitta henne. Får nog köpa en ny.) Sen så var det säkert något mer också. Men han hade haft det härligt med lagomt fint väder.

Jag hade bett han att ta med kameran för att han skulle ta några bilder från backen. Men när han kom hem var kameran helt tom. Då säger han jag tog med mobilen. jag kollade och fick se typ 10 bilder på en tid av kanske 20 minuter. Jaha de va de.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar