fredag 1 juni 2012

Tuggummi

I onsdags så hade jag gett tjejerna var sitt tuggummi. De slutade mindre bra. Alice kommer efter ett tag. Mamma jag ha tuggummi i mitt hår. 
Va?? Då måste vi klippa bort de ur håret.
Alice blev väldigt ledsen. de ville hon inte.
Så jag började att reda ut det men inser att det va rätt hopplöst. Då kommer Thea glatt och säger:
Mamma jag har också tuggummi i håret.
jag säger samma sak till henne;
Då måste vi klippa bort det.
Okey säger hon glatt.
Men jag försöker att reda ut hennes med. Men ingen lycka. Det fick bli saxen denna gång. Tur att de har rätt så tunt hår. Så, så farligt skalliga blev de inte. 
Det blev knappt så det syns om man inte synar ordentligt.
Men Alice tyckte inte om att vi klippte så hon gör för hoppnings vis inte om det.
Så det kan gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar