måndag 18 januari 2010

Kul?

En fin dag hemma.

I lördags va jag, Tobbe, Anders, Erika, Nicke, JMS och barnen på skoter utflykt. Skulle väl egentligen se på rally med de blev ändrade planer. Men tjejerna tyckte att de var kul. Lite sova blev det, men de kan man ta.
Familjen
Jag och barnen i pulkan. Mysigt :)
Erika försöker få barnen att sova, gick inte så bra dock.

Idag lämnade vi barnen för första gången hos deras dagmamma, det gick bra. Själv åkte vi till stan för ett besök på arbetsförmedlingen, det va inte lika kul. Fick först vänta i kö säkert 2 timmar och sen träffa en handläggare som skulle skriva in mig, det tog ytligare 1 timme. Suck.
Nu ska jag bara dit på fredag på en in formationsträff. Fram tills dess ska jag ha fixat massa intyg, från bland annat mitt förra jobb. Som ska skickas in till A-kassan. Denna vecka kommer att gå fort, dom bruka göra det när man ska ha massa saker gjort fram till ett vist datum. Aja, det blir att försöka göra så mycke som möjligt imorn, kan man göra annat sen.
Nu ska jag då gå och sova.


By Sandra Lindahl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar