onsdag 25 april 2012

Grattis Gustav

Lördagen åkte vi en till stan och grattade min systers karl. Innan vi åkte så gjorde jag en tårta som vi tog med. Hade några ingredienser som skulle ätas upp så det va ju perfekt. I present fick han sponsring till öronsnäcker som han vill skaffa sig. Efter ett gott fika och trevligt sällskap åker vi vidare till middag och handling. Åkte ner till MAXI där nu mcDonalds är bytt mot BIG- någonting. Helt super goda burgare. från min sida jätte + då jag inte gillade McDonalds. Men jag rekomenderar att åka dig och prova.
barnen fick såpbubblor i desar box och blev super glada. fanns ballonger där som de fick ta, inte illa de.
In på MAXI och handlade. Ballongerna smällde eftersom och tur med självskanning där vi skannade och öppnade ballonger som vi blåste upp. Nu är det kväll och vi åker hem.
hemma väntade gårdsgöra. Färdiställa kvitton för deklarationen.
Men tyvärr kom vi ingen vart. Få ta hjälp av grannen på söndag. Blev sortering istället.
Lite film som vaslutning på denna braá dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar