söndag 25 oktober 2009

Barnen sover

Nu sover barnen och man har lite tid över efter allt dagligt arbete, så som tvätta städa.

Snacka om att ha fullt upp. För jag börja skriva vid lunch och nu har barnen redan lagt sig för kvällen. Så nu har man hunnit med lite till. Duschat och gjort mig klar för att lägga mig, men det blir inte just nu. Men de bli nog kanske en tidig kväll ändå.

Igår var jag, Alice på kalas i stan och fick go fika å kaffe. Erik hade bakat mycke gott. Hans son har fyllt 3år.

Oj, va tiden går fort, nu kan Alice och Thea gå. Det går inte så fort än. Men vist går dom. Jenny hon tar det lilla lugna och masar i sin takt.
Thea ser så söt ut när kon går. För då går hon typ 10 steg och sen tappat hon balansen, men ramlar inte utan står rak med benen och tar bara i med båda handflatorna i backen, sen ställer hon sig igen. Riktigt gullig. :)

Todeloooo

2 kommentarer:

  1. Duktiga goa tjejer! Dom är otroligt duktiga och framåt om man skulle tänka sig att de skulle födas i mitten av december egentligen. Du är bäst! Kram SysterYster

    SvaraRadera
  2. Jo, jag vet. Själv så sa jag och Tobbe att, gå dom till jul gör ju dom det bra. Och se så fort det ha gått. Kram

    SvaraRadera