måndag 5 oktober 2009

Snart klart!

Ja, idag så var det första dagen själv eller jag skulle vara själv eftersom Tobbe nu har börjat jobba. Så han sov hela dagen efter en natt på jobbet. Men då ringer syrran och fråga om hon fick komma. Och självklart får hon det, kul för både barnen och jag. Sälskap är aldrig fel. Vi började med att vara ute med det blev ingen lång utevistelse, för det var bara 1 till 2 +grader. Sen in för att äta lunch, lax i ugn. De tycket barnen var mums. Medans mina sov så tog vi de mest lugnt. tiden rann iväg och så var det fika. Lite lek på det och snäll som man är så gav jag lite masage innnan hon for, vad gör man inte för en syster. :) Tack för en riktigt trevlig dag.

Nu har jag nästan gjort klart i tjejernas rum. Är bara gardiner och lite foto ramar som fattas.
Tack för hjälpen Erika. det var skönt att få upp dekaterna och hyllerna. :)


Nalle Puh, han är som gullig han.





Här är någer bilder sen vi åt våfflor, det var gåtta de.



Thea
Alice







Jenny










Hej då!! Ha ne bra

1 kommentar: