tisdag 18 januari 2011

Full rulle

Jobbade i torsdags och fredags på hotellet.
Började klockan sex på morgonen. Ojoj.
Den tiden va jag inte van att kliva upp.
Och det va inte mina barn heller.
När jag skulle ta på Alice overallen sa hon:
Vill va inne, inte ut.
Det tog hårt på mamma hjärtat att slita upp
tjejerna den tiden.
De va rätt trötta på kvällen eftersom de hade lyckas hålla sig
vakna hela dagen.
Så fredagen fick de åka in med pappa till stan och
vara med farmor och farfar.
Det gillades desto mer. :)
Kanske få jobba lite i februari med.
Vi få se.
Fredagen när jag kom hem möttes jag av en riktigt glad hund.
Lilla Tyr som va hos oss medans matte och husse
va ute och körde skoter.
Jag kände mig helslut i kropp och huvud, så klockan 5
gick jag och la mig två timmar.
Älsklingen fick hjälp av Erika och Anders att ge barnen mat och lägga dem.
Sen blev det pizza middag och film kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar