onsdag 19 januari 2011

Nytt nytt

Har nu äntligen köpt en ny diskmaskin.
de va på tiden känns det som.
För man ska ju inte behöva kolla varenda porslin när man tar ur maskinen,
bara för att kolla om det blivit rent. Så nu har vi fått nog och köpte en ny.

Nu förhoppningsvis så är kyl och frysen också i funktion igen, efter ett haveri.
Kylskåpet ville inte hålla temperaturen.
Fick vänta en vecka på delarna som skulle bytas ut, men nu så.

Så igår gjorde jag en hel-köks-städingen, torkade ur kyl och frys och skurade boaseringen.
Städade även badrummet och tvätt stugan.

Idag håller jag på med att sätta upp lite tavlor, men som vanligt är det något som fattas.
Det är svårt att färdigställa något då.
Men en bit på vägen har jag kommit.

Ikväll åker jag iväg till Linda på tupperware.
Kommer nog inte att köpa något, Älsklingen blir som galen på mig.
Han fatt inte hur man kan ha så mycke plast saker. Och ändå köpa mer.
Mitt försvar är att det är ny design, nya färger. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar