fredag 28 januari 2011

januari.......

... börjar ta slut.
Och i söndags va jag och barnen en sväng till Tegsnäset. Hälsa på nettan och kidsen. Kul va de.
Fick mat och mellis där. barnen leket på. Eller mina bara drog ut mest, de är i den åldern nu. :)
Men det va trevligt och se nettan, och fast de va länge sedan vi sågs så är det inte svårt att hitta något att prata om. Kändes super.

Sen ha Syster Linda med barnen spenderat några dagar i början på veckan hos oss.
Mycket uppskattat. :)
Åkte till stan en dag och stor handlade.
De va lite kul, vi hade mat-torka hemma i kyl och frys.
Så när jag är vid mjölken så stannar det en farbror och sa:
- Hoppas du får hjälp med det där sen. Det är mycke mat.
Så det va lite kul. Men det såg nog kul ut också. Lilla jag med en proppad matvagn.
Tur va det då att jag slapp packa upp allt, då hade jag dött.

Nu, jobb jobb jobb.
Jobbat torsdag, fredag.
Jobbar hela februari och en bit in i mars.
Kul med lite extra pengar.

Men imorn IKEA.
Ja, her i come!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar