fredag 17 februari 2012

Veckoslut

Fredag nu då. Jaaa. Själv klev jag upp före tuppen och fick då den lyxen att sluta tidigt. Efter jag kom hem till ett rätt så tomt hus så ger jag pippifåglarna lite mat. Njuter en stund av de otroligt vackra vädert. Går in och klä mig och tar en sväng med skotern. Blir bara på åkern, men härligt va det. Inte så kul att köra själv, men vad gör man då andra jobbar. Tjejerna är i stan hos farmor och farfar som alla andra fredagar, Älsklingen är i skolan och nu tar jag ikapp liye bloggande.

Ska snart stöka lite här hemma innan alla kommer hem. Förbereda middagen som bli hemmagjorde våfflor. De va länge sedan. En mat som barnen älskar.Till efterrätt blir det cupcakes som jag bakat tidigare. Vanilj cupcakes med nogat frosting.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar