måndag 27 februari 2012

Slalom

I söndags var jag, Älsklingen, Thea och Jenny till backen i Vindeln för att åka lite i det fina vädret. Alice fick vara hos mormor och morfar och inte var hon lesen för det. Hon hade hjälpt till att skotta av altanen.

För Jenny var det som första gången hon åkte, det gick ju bra. Men hon var mycket intresserad av allt runt om kring, liften, skotern och när hon inte åkte med mig så ville hon veta vart jag var.
Thea har som fått klämm på de hela. Men hon tyckte mest om när det går fort. :) Bromas kan hon, så nu börja vi öva på att svänga lite.
Jenny tyckte att hon skulle ta den stora backen så hon blev lite sur då hon inte fick det.
Själv hade jag gruva mig för att åka lift med barnen. Men det gick bara galant.

Thea
Jenny i full fart

Jenny med pappa i liften

JennyLite fika satt fint de. :)
Jenny


Thea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar