onsdag 27 februari 2013

teknikens värld

Att det ska vara så kompliserat och invecklat. Men det är svårt att klara sig utan. Nu sitter jag här och försöker få ihop lite text och bild. Men det är inte alltid lätt då alla bilder ligger på olika ställen eller ja men nej. Jag tar kort med telefon, ipaden, kameran och denna surfplatta. Sedan då komma på vilken man hade då jag tog just de kortet jag behöver. Vi är rätt duktigt eller snarare min karl är. Som har samlat allt på en nas. Eller det ska samlas där. Så igår kväll när jagkommer och säger det här funkar inte.Så sätter han sig ner och en stund senare så funkar de. :) love it.
Men inte exakt som jag vill. För nu måste jag sitta och in på nasen kopiera ner på "plattan" och sedan in på bloggen. Ska de vara så eller är jag inte tillräckligt smart nog. Jaja, jag kämpar på. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar