fredag 19 mars 2010

Jobbat

Veckan har bara flugit fram. Dess utom har jag jobbat alla dagar. Har varit helt okey. De roliga var att där jag varit torsdag och fredag i Vindeln kommer jag att fortsätta vara i två veckor till. De känns bra.
Igår var Tobbes mor och far och hans moster här på middag. I efterrätt fick barnen pinnglass. De tyckte de va kallt. Ingen jätte hitt. Provade igen idag, då gick det bättre Och glada blev små sötisarna.


Jenny


Jenny


Alice


Alice


Thea

Thea kladdar lite också. :)


För ett tag:

Vi har lagt barnen för att sova, jag hör hur de ligger och grejar på. Men helt plötsligt kommer Alice gåendes. VAAA???? Sa jag till Tobbe som sitter bredvid, ha du hört nått? -Nä, sa han. -Nä, inte jag häller.
Hur hade hon lyckas med de?? Så vi drog fram resesängen och la henne i. Vilken liten rymling.. :) Ruskigt men gulligt. Tur bara att det inte hände på natten då man sover.
Ha duschat katten idag, har stank usch. Han e ganska långhårig å så när han blev blöt såg han så tanig ut. Tur att han är snäll och går bra att duscha. När man själv står i duschen så bruka han gå in och lägga sig utanför och ibland stoppar han in huvudet. :)
Efter han va klar så hjälpte Myzli till att tvätta honom.

Nu blir det tv och kanske någon film. Och varför inte ett glas vin till. Det är ju fredag. :)
Ha en trevlig helg på er ALLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar