tisdag 9 mars 2010

Tisdag

Tisdag idag.
Fick sova länge idag, kändes nästan som vi hade försovit oss, fast vi kanske inte ska vara på någon speciell plats på non speciell tid. Ja, förutom hos barnens dagmamma. Ha tid att vara där från klockan 8, men brukar kliva upp och fika i lugn och ro. Så vi bruka inte vara där förren vid halv 9.
Men idag vaknade barnen kanske vid halv 8 och själv klev jag upp 8. Då tänker jag, shit va klockan är mycke. Dax att kliva upp. Skakade i Tobbe, men inte mycke till respons. Så jag låg kvar ett tag och lyssnade på barnen som "pratade". De e som gulligt. Klev sen upp fika frukost, klädde oss och for.

Tobbe åkte direkt till stan, skulle till tandläkaren för att greja lite innan operationen
Själv fick jag kaffe och sen lunch, inte dåligt. Hade med kläder och gick hem. Skönt med lite luft och rörelse.

Middag hemma blev spagetti och köttfärs sås, bakade sconse till. De va länge sedan jag gjorde sconse, himla enkelt ändå. Fast jag min det godare än vad jag tycket att de va. Barnen och Tobbe tyckte då om det.

Idag ha jag ringt runt lite och sökt jobb, men vissa chefer är då svåra att få tag i. Få prova ingen imorn.

Ha det så bra alla. Kramar

2 kommentarer:

  1. Vilken toppendag hörru :) Ja, visst är det gott med scones, men jag gillar det mera som mellanmål än som bröd till mat ;)
    Härligt att du sökt jobb. Håller tummarna! Kramis

    SvaraRadera
  2. Vad tror du om Leos nästa vecka? :)

    SvaraRadera