måndag 1 mars 2010

Jobba jobba jobba

Idag ha jag jobbat i Tvärålund, kändes riktigt skönt. Har lite gran gått och väntat på att få jobba lite. Imorgon blir det också att jobba. Kul. Jobbar halv 10 till halv 2, inte mycket med det är skönt att få komma ut och göra någonting. Inte för att jag ha brist på göra hemma. Men att göra något annat. För nu har jag Tobbe som få agera hemma "fru". :)

Nu på eftermiddagen så kom mamma och Bosse förbi med det sista av sakerna jag hade kvar på Rödånäs. Nu tror jag att det håller på att stor ränsa.
De kom med en hel svart sopsäck med diverse kläder sedan min ungdom, gamla skor, en hel hög bälten jag glömt jag hade. Riktiga fynd kunde jag göra. :) Fast mycke kasta också.
De kom bland annat med keramik saker som jag gjorde på gymnasiet, sånt man ville gömma och glömma. Tog fram de och kolla igenom. Efter de stuvade jag in allt i ett skåp. Aja, få se vad jag gör med det. Vissa saker kanske man vågar ta fram.

Igår skottade jag två gånger och när jag vaknade i morse kände jag, att jag hade gjort något iaf. Ibland kan jag tänka. Ett hus med en tomt behöver man inge gym. :)

Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar