onsdag 31 mars 2010

Lite upp datering nu kanske

Veckorna bara flyger fram och man undrar vart tiden tar vägen. Och när man ska tänka tillbaka är det knappt man kommer ihåg nått. Men jag ska försöka.
I fredags åkte vi alla till stan efter jag slutade. Åket in för att handla stövlar till barnen.
De va då ett schå med de men de gick bra.
Vi hittade tre par stövlar som va riktigt söta och tjejerna tyckte då om de. När vi kom hem gick de runt i de nya skorna, de va så glada. :)

Lördagen va nog bara lugn. Men på söndag fick Tobbe en idé. När vi hade ätit frukost så klädde vi oss och åkte till Bjästa nedanför Ö-vik. En bit och åka men de gick bra. Alice somnade när vi passerade Tavelsjö. Jenny vid Nordmaling, Thea vet jag inte. Själv så tog man sig också en tupplur. Skönt.
Vi var där hela dagen fick god middag, toccos de gå som alltid hem. :) Sen där vid sju tiden åkte vi hem. Vi fick ett gäng skor till barnen när vi var där, de kommer alltid bra till hands. För det är ju sånt som används.





Nu är det dax att åka hem



I tisdags så fyllde Tobbe år och jag bakade en vanlig tårta, en maräng tårta och en cheeccake glass tårta, eller vad man ska kalla det. Men gått blev det. De kom förbi några från stan och några härifrån by. Även ikväll ha vi haft lite besök. Så får vi se om inte syrran kommer förbi till helgen om hon inte få bebben så klart och det hoppas jag på att hon får. För nu längtar jag sååååå.

De va väl en det jag kom ihåg iallafall.
Ja just de, barnen ha fått åka traktor och det va spännande.

Thea tyckte att jag stod ivägen. Söt :)

Nattinatt på er

2 kommentarer:

  1. Underbart med lite kort. Tycker dom växer så det knakar!! Har ni vart på 1½årskontrollen? Jag har glömt fråga förut.. toksöta stövlar, ser ut som det är typ 18st på bilen! ;) Kramar till er alla

    SvaraRadera
  2. Ja, de gör ju de. Ska dit den 22 april, läkar besök å allt de där. Men nu va de ju ett bra tag sen sist. Så det bli kul att se hur stor de ha blivit. :)Nä, bara tre stycken. :)

    SvaraRadera