torsdag 4 mars 2010

Lite kort

Måndag och tisdag jobbade jag i T-lund. Riktigt kul och efterlängtat. :)
Onsdag va jag i stan på träff med min jobbcoach, trevligt, surrade lite allmänt första gången. Lite om mig och mitt förflutna, framtid och nu och här. Vad jag gjort, vill göra, kan göra. Fick lite läxa tills på måndag då vi ska ses igen. Ska skriva om mina intressen, drömmar m.m.
Vi träffades på Mekka, de va trevligt. Lite annars än att sitta vi ett tomt bord och glo på ett fyrkantigt rum. Lite mer avslappnat.

Idag va jag och hälsade på i T-lund med alla barnen. De va omtyckt. Tjejerna hade jätte kul, sprang runt och lekte. De hade en rutchkana som va väldigt omtyckt av trillsen. :)
Vi blev bjude på fika sen va vi ute en sväng innan vi åkte hem. På väg hem somna barnen när vi nästan va hemma och ja la dem i vagnarna när direkt vi kom hem. Sov nästan en timme. Skönt.
Fika och lite lek sedan en sen middag som bestod av kött i vitlökssås och strips. Mumma.
Sen med barnen i säng. Och nu sover de sött.
Imorse innan lunch han jag baka limpa. Med ett gott resultat, både barnen och jag och Tobbe tycket den va god. Som tur va. Då kan jag göra den igen, de gå ju rätt mycke mackor här, inte jätte billigt i längden. Baka själv ett plus.

Medans jag varit borta har Tobbe gett våran bil en make up, äntligen kan man köra runt utan att skämmas. De som sett bilen tidigare förstår. Så nu är den riktigt snygg. :)

Nu dax för lite film kanske, sen sova. Imorgon väntar en ny dag.

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar