torsdag 1 april 2010

1 April

Ja en skämt dag bruka det vara. Själv ha jag inte blivit lurad, men skulle lura morsan men det gick inte. De ända hon sa va. - de där får du nog bli bättre på, hehe.
Jaja, värt ett försök ialla fall.

Annars så känns det som om alla dragit till fjälls och dricker öl. Jag själv tar det bara lugnt här hemma helt okey för mig de. Men de hade inte varit dumt med att åka till fjälls och sen när man kommer hem så ha snön smällt bort, ja de värsta ialla fall.
Men det få bli ett annat år. Nu får man njuta av att vara hemma och friska. Eller rätt friska, Thea ha hostat en del så hon har varit hemma med pappa idag. Hoppas det blir bättre inatt. Ja, det kan ju knappast bli sämre än natten som va. Tro inte hon sov särskilt mycke. Hon hosta och böka på. Slutade med att hon låg mellan jag och Tobbe, men vaknade många gånger av att hon krylla runt. Stackars Thea som inte fått någon sömn.

Nu på eftermiddagen har vi haft besök av mina kusiner var av en som bo i Stockholm, e uppe över påsk hon föräldrarna sina. Kul att ses när hon väl är uppe. Sen ha jag skjutsat mamma och Bosse till Långviken, kan hämta dem senare ikväll.
Nu kanske det bli lite tv.

GLAD PÅSK ALLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar