måndag 4 oktober 2010

Blås väder

Idag ha det verkligen käntes som höst. Grått och blåsigt, huvva.
helgen har varit bra, lite slö men annars okey.

Fredag en slö dag och bara hemma mys. Såg lite film och tog vara på lite tid.
Lördag så en sväng till Hällnäs. men sen väntade fest.
En trevlig kväll hos Linda och Mikael, med mycke snack med vänner och bekanta. Kul att se typ hela byn. Det har som varit fullt upp med annat. för allihopa tro jag minsan. Men nu kunde man träffas. Ett bra och trevligt initiativ värd paret.
Ändå skönt att det inte varade super duper länge på lördagen. Cyklade hem vi 1 tiden och det är ändå rätt lagom

Söndag seg dag. la mig och sov vid halv 9. Mindes inte ens att jag somnade.
Men sov gjorde jag gott.

Tillbaka till idag då vi började med en ny vecka och nya uppgifter i skolan. Känns bra, tycker att det går lagom fram och lärorikt. Nu de sista kapitlen och sen en ny kurs i kursen.
Går halv segt med att skaffa praktik, men snart så. :)

Och så till tjejerna: Alice har fått tre av fyra hörn tänder. Jenny har fått en och Thea två.
Så fler tänder kommer det sakta men säkert än så länge. :)
Och Älsklingen undrar när de ska börja växa. men jag tycker nog att de växer helt okey.
Barnen har fått en kallelse till sjukgymnasten och läkare nästa torsdag. Det är en uppföljning av att de är prematurer. De skulle ha blivit kallade i september så jag trodde där ett tag att de hade glömt mina tjejer. Inte för att jag är orolig direkt. Blir spännande och se vad de säger.

Här hemma kommer ord efter ord. Ojoj, nu går det undan.
Jenny säger: -skoo, gå ut. Och pappa biil.
Alice fråga och prata mycke om jackan.
Thea: - taktooor
Kan säga att de älskar att vara ute.

Lite sådär bara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar