torsdag 21 oktober 2010

Nakenfisar

Mycke händer nu och tiden gå.
Helgen var bara bar och fredagen var vi bjude på middag hos Robban och Tess. Super gott va de med.
Jag har äntligen fått praktik och är super nöjd över det.
Skolan flyter på som den ska och allt blir gjort sakta men säkert.

Idag började jag dagen med att åka till Erika för att ungås lite innan skolan och fick även lunch där. Vi åkte sen och lämnade blod. Är nöjd över det för jag tycker att jag gör något gått för andra som kanske behöver.
Snackade lite med mamma han vi med också.

Sen så till trillsen så Thea och Alice e så duktiga för när de är nakna så gå de på pottan själva. Alice bajsade på pottan idag. Hon hade själv gått till toan och satt sig. :) Det går bra så länge de är helt nakna, men när det har bara byxor glömmer de bort sig. Men det är inte så lätt när man e liten. De är så duktiga så.
Jenny är nog inte så långt bort heller. Igår så innan sängdax så skulle jag ha henne sittandes på toa men ingenting hände. Han bara ta på blöjan så kom hon och sa ny. Jenny hade då kissa i blöjan och ville ha en ny innan säng dax. Söt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar