tisdag 12 oktober 2010

Helg med full fart och lugn

I fredags så var jag på klassfest. Sen blev jag med dragen på krogen av lilla syster.
Hade tänkt mig en tidig kväll men ack då. Slutade att vi var hamme vid 4 tiden som vanligt när man är ute och ha kul.

Lördag vaknade då av att Älsklingen släppt upp barnen i trappen. En gullig väckning Små tjejer som säger mammaa. Och myser med en. Gillas.
Öppnar sen då dörren och släpper in dem hos syster som sover. Ska jag upp kan hon också kliva upp. :) Lite ond får man ju vara ibland.
Annars var lördagen lugn. Satt och halv sov i soffan hela kvällen.

Söndag, Blingo visning i bjurholm. Jenny och Thea fick då följa med. Tog även med mig Bea och Celicia. Tänkte först inte köpa nåt. Men köpte tre stycken strumpisar till tjejerna.
Erika va hemma med Alice. Hon hade tänkt sig iväg en sväng med fyrhjulingen men den ville inte det hon ville. Så det blev ingen åktur för Alice.
Sa då att vi kunde fara en sväng efter maten. Och de gjorde vi. På med ordentliga kläder och iväg. Åkte ner till herr och fru Luther.

Färdig för avfärd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar