tisdag 12 oktober 2010

Utöver skolan idag

Idag har jag hunnit med lite saker som stod på min att göra lista. Av 11 saker så har jag gjort 5 och det tycker jag är bar gjort för att vara jag.
Har gjort skolan och sen har jag skickat in vk bilder på 4 generationer.
Hunnit städa lite. Ringde även Libero för att fråga om mer poäng. Varför jag tycket att det va så lite vi fått för att ändå ha tre barn. Konstigt de där. Men då när jag ringde så visa det sig att jag bara ha fått använda mig av poäng frän ett barn. Då då när hon i luren skulle sätta in resterande poäng gick inte det. Så hon undrade vad i poängshoppen jag va ute efter och undrade om jag hade koder. Jo, koder har jag i massor. Använder oss bara av Libero. Sa då att det är mest 50kroners rabatterna vi använder. Så hon skulle då skicka 8st sådana. De va super bra.

Nu idag så ska jag bara ringa om praktiken jag aldrig verkar få.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar