måndag 22 november 2010

besök av ett trevligt sällskap

Hade besök i fredags av syster Linda som fått lite barn ledigt. Skönt för henne. :)
Hon kom och åt middag. Pizza på meny då jag blev sen och Älsklingen blev sen från stan.
Men pizza går ju alltid ner. :)

Linda kom med lite vin så när barnen somnat så hade vi trevligt med prat och lite tv spel.

Sedan på lördag skulle vi fixa me nå kalendrar men tiden flög iväg nere hon mor våran. Kollade på gamla foton och drack kaffe.
Barnen är fortfarande lite snuviga, så även jag. Men det är bara att härda ut, snart över.

Söndag så åkte vi till stan där just efter lunch.
Jenny ville då inte sova nåt på väg dit. De är ju svårt att tvinga henne.
Så hon fick väl va vaken då. Älsklingen in på barnenshus för att lämna igen en rittavla, som vi hittade billigare på ett annat ställe. Sen på Rusta, där de faktiskt gjort om, blev bra. Ser ut som en helt annan affär. Lite IKEA inspirerat, som allt annat håller på bli också.
Har nu avklarat alla barnens julklappar.
Nu återstår bara resten. :)

Sen i söndags så betalade jag räkningar som va missade från förra månaden, de vill såga typ alla, plus denna månadens. Börjar undra va jag hade för mig förra månaden, Som glömde bort så mycke saker. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar