torsdag 11 november 2010

Onsdag, besök och kaka

Onsdag kväll vid 6 fick vi besök av Bea, Johan och Celicia. De hade med sig goda kakor till kaffet. Tjejerna lekt, kanske inte med varandra så jätte mycke, men det va kul med besök. Att bråkas om olika saker men någon annan än sina syskon, ja, lite omväxling. :)

De va trevligt. Surrade på och klockan gick, de åkte hem vid 20, precis lagom Och efter de somnade sötisarna direkt. Till och med jag. Orkade inget.
Skulle skriva till läraren och så men jag va för lat för att starta datorn. :)
Skulle blogga men för lat, jag har sånna dagar ibland och det kan va rätt skönt. Synd bara att ingenting blir gjort då.

Men nu ska jag maila lite och kanske tvätta en tvätt som jag kan hänga imorrn. Börjar inte förren klockan 11. Så då får jag lite tid med sötisarna mina.

De gjorde föresten en snögubbe idag med farmor, super fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar