onsdag 3 november 2010

sjukdag

Idag hinner jag bara på "jobbet" så ska jag hem igen.
Iväg och hämta Jenny som inte va så kry.
Inget allvarligt.
Alice blev jätte sur och tjurig då jag bara hämtade
Jenny och de kan jag ju förstå.
Vem vill inte va med mamma. :)
Kommer hem och har egentid då med Jenny,
innan hon ska sova. Å sov gjorde hon, en sådär 3 timmar.
Men inte jätte ovanligt, de bruka sova så ibland och när man inte är
riktigt kyr så går det ju ännu bättre.
.......................
jag ha vare så flitig idag och storstädat nere och skurat i duschen
plus alla speglar och vissa fönster.
Sen efter jag hämtat Alice och Thea där vid tre
så bakade jag en sockerkaka med tjejerna.
Det blir ju lite stökigt men kul är det för både mig och barnen. :)
..........................
Vädret ha varit super kasst och kladdigt. Vägen som går till BG va super lerig.
Men de regnade då inte i alla fall.
Och en cirka +6 grader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar