söndag 5 december 2010

Helg jobb och julklippning

I lördags så jobbade jag extra på Hotellet i Vindeln. Så där ser man att praktiken gav lite ändå. Kul va de med. Träffade rätt mycke folk och fick en del skratt.
Men det blev en lång dag.
Började väl med att barnen klev upp där vid halv 8. De va då konstigt eftersom de somnade vid halv tio på kvällen innan. Men det gick bara bra.
Syster Linda kom på ett snabbt besök. Sen vid halv 12 åker jag iväg och jobbar, slutar halv 12 på natten. De va en del att göra, julbord och allt. De hade även pubkväll på kvällen med Frisco som spelade. Trevligt att träffa gamla bekanta. Kände till och med igen en. De bli ännu roligare då.

Söndag åkte iväg till faster min och fick barnen klippta. Så nu är tjejerna julfina.
Ha inte hunne me nå kort än.
Dagen flög iväg. Men lite fick vi gjort. Va egentligen tänkt att julhandla lite innan vi skulle till faster men så blev de inte. Sen åkte vi till Teg sidan och hälsade på, eller jag va in en snabbis till Johanna och fick se hennes trillingar, som blivit så stora. Plus att jag lämnade lite ur vuxna kläder. Otroligt kul att ses. Få göra om det fast en längre visit. :)

Åkte på maxi och sen hem, med en pizza i handen. :)
Blev en lång dag, trots allt.

2 kommentarer:

  1. Haha, så typiskt dig, men helt klart roligare om man känner igen folk :D

    SvaraRadera
  2. Ja, vist e de. :)
    Å de va kul att höra dem. De e som att de ha blivit bättre med åren. Men inte så ofta jag hörtr dem, så kan ju va därför.

    SvaraRadera