torsdag 9 december 2010

Möte

Kom för ett tag sen hem från möte på bg, som jag höll på att missa helt.
Ja, det blir en till dagbarnvårdare i rödå som det ser ut nu.
Barnen blir då två heldagar på bg, då alla är samlade
Förutom då det är speciella dagar eller bokbussen.
Chefen som va där berättade om hur det ser ut på bg nu sen förändringen efter föräldramötet. Och det utnyttjar verkligen alla lokaler och delar upp barnen i ålders grupper.
Det ser ut att ha blivit en bra förändring.

Tv4 ringde till mig igår och frågade om jag ville ställa upp på intervju, men nej tack.
Frågade om det inte va någon annan som ville ställa upp, men de hade tydligen kollat runt och ingen ville säga något. Och de förstår väl jag de.
Jag tror dess utom att det blir nog inget reportage därifrån.
Och känns som det spelar då rakt ingen roll.
Orkar inte lägga ner någon tid där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar