onsdag 8 december 2010

Som ny

Ha varit och klippt mig idag. Å jag känner mig som ny. :) De är en härlig känsla jag få när jag klipper mig. Fräsch. Och så när jag möter någon så känner man sig skit snygg, fast i deras ögon se man alltid ut så. För de är första gången dom se en. Men som svårt att förklara, hoppas någon förstod. :)

Och karln i huset höll idag på bränna ner vårt hus. Tur att jag ha så skarpt luktsinne. Ja de va sista gången han tände ett ljus.
De va ett stavljus som sitter i en advents ljusstake. Och att man ska hålla koll på de medans de brinner, ja. Och brinner de för långt så tar kragen eld. Tur att de inte han bli så stor sak av de. Bara duken som blev förstörd av allt stearin.
Men jag tror att han håller bättre koll nästa gång, om han mot förmodan tänder ett ljus.
Tjejerna nyklippta

1 kommentar: