onsdag 12 maj 2010

Stackars katt

Onsdag i dag och jag har åter igen varit ledig. Igår så fick barnen vara hemma hos sin dagmamma, hon ringde på morgonen och sa att hon fått tillbaka vattnet. De va ju skönt.
När jag skulle lämna av de kära tre så regnade det. Och jag tänkte de är nog inte ute idag, men tog med regn kläder ändå. Men mot dagens slut så klarnade det upp så alla var ute när jag kom.

Men tillbaka till idag. Vi var uppe med tuppen kändes det som. För att vara en ledig dag. Fick nästan lov att väcka Jenny, men hon vaknade tillsist själv. För idag så skulle vi till veterinären med lilla Zorro som skulle få sin manlighet bortplockad. Stackars han. Men nu hoppas jag att han slutar gå runt och markera allt han rör vid. Ha ju nästan inte kunna ha honom inne. Men nu hoppas vi på en förbättring som sagt.
Så till Vännäs med Zorro, sen till stan för att hämta släp, lasta på sandlådan, köra hem sandlådan och sen en sväng till banken för att få ett litet hum om pensionen. En full dag som vanligt. Men när vi lastat sandlådan så stannade jag och barnen med farmor i lekparken. De va kul och jag som hade med mig kameran men glömde kvar den i bilen. Såååå typiskt, va.
Men vi får åka dit igen, för tjejerna tycket att de va super kul. Då MED en kamera.

Och nu är det klart och bokat, åker till Sundsvall den 7 augusti och ser Roxette m.f. på norrpotens arena. Men följer Tobias, Erika, Anders och vi kommer att bo på Scandic hotels. Guuuu sååå kuuulllll. Nu är det bara att längta.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar