torsdag 13 maj 2010

värme i luften

Blev som glad när jag öppnade dörren i morse, då det faktiskt var varmt. Även i luften och inte bara solen. Whheee
Senare kl 17 hade vi lite regn men ändå 17 grader varmt.

Idag har jag börjat med att sätta upp kaninens nya ute hägn, han dock inte klart. Så få fortsätta en annan dag. Inte imorn för då hinner jag nog inte. Ska iväg och jobba vid kvart över 7 sen direkt till Bjurholm till syrranklädbytarparty. De ska bli kul. Att umgås bara vi tre systrar. Med lite mat och en skvätt alkohol eller två. hihi:)

Men tillbaka till idag då vi efter lunch åkte till Sundfors, de vill säga till min mormor och morfar. Linda, Robert, W och V kom också dit. Vi fikade gott fika och bjöds på kaffe. Min morbror Jörgen fick vi också träffa. Kul att se honom, de blir inte så ofta när han bor i Stockholm. Men nu va han uppe och hälsa på. Moster Evy och morbror Janne va ochså där på kaffe.
Va ute nästan hela dagen och i slutet av dagen hade vi trötta tjejer, då de knappt sovit någonting. Jenny lyckades vi få att sova en kort stund. Och de klart, de blir tungt när man är liten och rör sig så mycket som de gjort idag.
Var ner till vattnet och tittade på kanadagessen (undra om de stavas så??), såg på stor traktor´n, åkte fyrhjuling, gick en massa upp och ner. De är så duktiga våra små. :)
På väg en beställdes pizza, som vi hämta upp i Vindeln. Mumma.
Efter en god middag så var det nästan dax för sova för trillsen. Såg lite Musses klubbhus först bara. Sen potta, pyjamas och borsta tänderna. Och nu sover de sött.

Hra även hängt min första tvätt ute idag, synd bara att det han att börja regna innan vi kom hem. Så nu är allt blött igen. De få väl hänga tills imorn.

Go kväll
Nu ska jag börja rensa ut lite kläder ur garderoben tills imorn.

3 kommentarer:

  1. Sandra GESSEN??? Du måste googla sånt..

    Puss på dig, ses imorrn ;)

    SvaraRadera
  2. De orka jag inte. Men ska göra ett tappert försök. Kram

    SvaraRadera
  3. De stavas Kanadagess.
    Och i min värld om det är mer än en så bli det gessen. :) Kram

    SvaraRadera