onsdag 30 mars 2011

Snart så

Hoppas jag på att förkylningen börja avta. Inatt sov alla i sin säng hela natten. :) Thea och Jenny vaknade klockan 6, och då fick de komma och ligga i vår säng. Vi bruka slå på tvn där och så kan man dra sig en stund. Men även idag får de eller vill de sova i vagnen en stund. Igår sov de nästan 3 timmar. Jenny fick de väcka. Och de va smart. För Älsklingen hade sagt att de va lite bekymmer med att få i säng dem. De hade klivit ur sängarna några gånger. Annars bruka de somna när man lägger ner dem. Idag ha jag och barnen hunnit baka. Jag märker att de är kryare, de gnäller inte lika mycke. Klarar sig själva igen. Vi bakade morots kaka och sen medans de sov bakade jag glassig cheese cake. Älsklingen fyller ju år idag. Grattis till han. :) Nu ska jag äta lite innan jag åker iväg och jobbar. Fick jobb i två veckor till. Ja, då vet ju jag vad jag har att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar