lördag 3 april 2010

3 April

Igår efter lunch åket vi in till stan och lämnade av Thea hos farmor och farfar, hon va inte riktigt kry. Medans vi andra åkte ner för att handla lite. Gu va glad jag blir när jag märker att vi ha så snälla och lugna barn, till och med på affären. De bara sitter/står och tittar. Alice som är mest rörlig fick sitta i sittgrejen och Jenny satte vi bara ner där man lastar matvarorna. Efter att Jenny suttit nästan hela tiden blev hon nog lite less och ställde sig upp och de gick ju bra. De va bara en liten stund då hon ville släppa yoghurten ut ur vagnen, men se det får man ju inte göra. :)
Åt även middag i stan och sen bar det av hemåt.
På väg hem bubblar tankarna. Tänkte på hur livet ser ut litegran. Skulle jag tänka tillbaka och sen se fram igen kunde jag aldrig förstå att det skulle se ut som det gör. Som jag, vist att jag ville ha barn tidigt men att det skulle bli tre, oj. Och nu när syrran fick sitt andra, det där med familj fick en helt ny betydelse för mig. De e svårt att föreställa sig något.

Idag ha vi då varit ut och barnen ha fått åka fyrhjuling . Sen ha de fått åka kana i snön. Själv har jag städat hos kaninen, de blev så fint.
Medans barnen låg och sov så passade jag och Tobbe på att städa i vårt förråd uppe. Nu börja det likna något där. Bar ut allt som skulle slängas, sånt som bara ha pulats in för att man är för lat att gå ut med det. Sen ha vi satt upp en tavelhylla i hallen.
Nu efter maten ha barnen badat och gått i säng, eller vi bar isäng dem kanske man ska säga.

Lite bilder.


Alice Thea


Backen


Jenny får prova De va kul
Den sötaste själv locken. :)
Ha de bra alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar