söndag 4 april 2010

Ute väder idag

Idag ha jag och Tobbe varit i backen i Vindaln, tjejerna fick stanna hemma med mormor och morfar. De får nog följa med en annan gång. Men riktigt kul vad de. Att ja en dag i år få åka i backen. De va ju ett tag sen sist och det kändes :) Men efter några åk kändes det bättre. Trodde de skulle vara fullt med folk men inte då. Rätt lagomt faktiskt, ingen kö alls nästan. Och ett riktigt fint väder för att vara ute. Efter en halv dag i backen så åkte vi på Im:s och tog lite met. Handlade åt mamma och Bosse sen hem igen.

Nu en dag kvar av helgen, fast min ledighet fortsätter hela veckan. Kan vara skönt. Å nu är det inte länge kvar tills Tobbe ska operera sig. På tisdag sker det. Hoppas det går bra, jag e så spänd. Han blir då borta tills på torsdag. Sen kommer han nog inte att kunna öppna munnen på ett bra tag. Tycker synd om honom. Stackars älsklingen min. Men det blir till det bättre.

Nu så funderar jag på att sätta mig framför tvn med en talrik glass med maränger. De låter mumsit så det få bli så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar