onsdag 21 april 2010

Nytt

Mina ny inköpta kläder från Kappahl. Deras Vintage Stories.
Super nöjd.

336693 336677

Tidigare fick barnen också kläder av sin snälla moster också från Vintage Stories.
329060 Theas

Jennys
Alices

Idag när vi var och handlade köpte vi kläder till barnen i denna lila,
grön och gråa. Jätte fina.
306951 306894

Som sagt så ser ni att vi varit i stan idag och shoppat loss lite. Kul, det va bra länge sedan. Man kan ju nästan tro att vi vunnit pengar. Men riktigt så tur ha vi inte haft. Tobbe sålde däremot iväg crossen igår. Men det är pengar som går till huset.
Men lite kul ska man få ha ibland. :)
Jag köpte en top/klänning från HM också, som va riktigt fin.
Medans jag och Tobbe var på stan och inte bara shoppade utan väen gjorde vissa ärender, så var barnen hos sin farmor och farfar. Små tjejerna är så glada när de får vara där och det känns bra. De hade inte sovit någonting men de sov en stund i bilen. På väg hem nu så han vi knappt sätta dem i bilen så somnade de och sov hela vägen hem. Kom hem och tagit in dem från bilen, bytt om till pyjamas och sen ha sötisarna fått sin välling. De somnade om fort i sina egna sängar.


Imorgon så jobbar jag kort dag och sedan bär det av till BVC för 18 månaders koll med vaccination. Det ska nog gå bra. Jag har så duktiga tjejer.
Lite kort info om min dag.
Ha det bra nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar