måndag 16 augusti 2010

25 + 25 = 50

Ja, så kom lördagen efter en ännu sämre natt för Jenny.
Jag klev upp tre gånger och Tobbe klev nog upp sju eller åtta gånger.Hon vaknade och bökade. Hamnade tillslut i våran säng. Och då va de svårt att sova för mig, hon låg och sparkade mig i sidan hela tiden. Å jag bara flyttade närmare och närmare väggen. Tillslut fick jag börja flytta neråt. Hamnade tillslut i fotändan på sängen. Va gör man inte för sina barn. :)



Efter frukosten så åkte Tobbe in till stan för att hämta barnens farmor, som skulle vara barnvakt medan jag va och hjälpte Linda med alla förberedningar inför festen och Tobbe är i Hällnäs.

På festen va det super trevligt. God mat och goda vänner.
Synd bara att inte båten ville fungera som den skulle på dagen, så de blev inge vatten lekar.
Fint väder va de också, kom en liten skur på eftermiddagen, just när vi skulle börja grilla, men regnet gick snabbt över.
Men tipsrundan va kul, vissa kände paret rätt väl och va rätt klyftiga. Kul va de. Fast jag inte fick va med å gå den. (de blir så när man själv varit med att göra frågorna.)

Tackar för en trevlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar