torsdag 12 augusti 2010

En dag till stan

Idag vid halv 10 åkte jag till stan, bland annat varit på arbetsförmedlingen för att kunna få nå pengar denna månad. Sen medans jag vänta på syster Lina så var jag på Intersport och kikade. Hittade super fina vinter jackor till barenen, men det får bli en annan gång. Sen var jag upp på D & D, men oj så mycke fint de har där. Synd bara att det inte riktigt är i min prisklass. En klänning på rea 1200:-. Men när jag får lite mer i plånkan så ska jag handla där. :)

Mötter upp syster med barnen, drog på barnenshus och sko kanonen. Sen en snabb handling på OBS. Sen när vi kommer ut till bilen sa Linda: skulle inte du handla lite?? (jag kommer ut med 4 fulla kassar och 2 blöj paket och ett välling pack.) Men det är lite för att va jag som handlar. Du ska se när jag stor handlar. :D

Hämtar barnen, åker hem en kort sväng. Packar upp och hänger tvätt.
Åker sen till tjejernas mormor och morfar, får mat där.
Och oj vad tiden går. Åker hem vid 19.30, nu är det trötta barn som får välling och sen sova. Somnar direkt, inte ett knyst i från dem ikväll.

När barnen sov sött fick jag ett städ il och dammtorka och våttorka hela nedervåningen, samt dammtorka hyllor. Ojoj, så duktig jag har varit. :)

Nu vänta sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar