måndag 2 augusti 2010

Jobb jobb

Varit i Hällnäs idag efter att barnen somnat, så där mitt på dagen. Barnens farmor är här och hjälper till. Och som vanligt glömmer jag någonting. Sist jag åkte dit upp så skulle jag tanka en dunk med bensin. Då när jag kommer till Vindeln har jag glömt börsen. Jaha. Och då idag så sa jag. Idag ska jag ta börsen. De gjorde jag, kommer till Vindeln och har glömt dunken. Åååå.
Jag som skulle klippa gräset, ser för jävligt ut här hemma nu.

Väl framme på plats så har jag pakiterat isolering. Super kul, eller inte. Men det ska ju göras.
Men jag ser faktiskt snart ett slut på de hela. De känns skönt.
För det är som att de börja bli lite ont om tid, sommaren börjar leda mot sitt slut. Men ett tag har vi då kvar. Ska inte låta allt för pessimistisk

Nu så längtar jag till på lördag. Ja, det närmar sig. Sundsvall = konsert. Najs. :)

Nu lite jordgubbar och en serie på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar