onsdag 4 augusti 2010

Ny kamera igen

Nu vilar de tre, jag ta det lugnt och hänger tvätt och diverse hushålls sysslor
Sånt man mer eller mindra måste göra.

Åkte en sväng till stan igår och hämtade bland annat ut en ny kamera igen. den förra kom lite väl nära sandlådan. Sen var jag på barnenshus och köpte stora pärlor, en sväng på mekonomen och olssonstyger. Ska klä om stolarna i köket.
Efter de åkte jag till Vännäs för att ta en sen lunch med syster Linda, som hade varit och klippt sig. Beställde själv en klipptid när jag var där. Är rätt i behov av de.

Köpte bensin faktiskt bensin också, för nu kom jag ihåg allt. Nästan, glömde faktiskt handlings listan. Men det gick ju bra ändå.
Han klippa lite igår så jag tänkte fortsätta idag. Men de blev svårt eftersom det regnar igen.
Så få sen om jag istället börjar på klä om stolar, blir spännande för det har jag då inte gjort förr. Få se hur de ska gå. :)

Kameran jag köpt är het okey. Kul att den ställer in allting själv. Den kan se om det är solnedgång, porträt, micro m.m. Sen kan man ställa in så den hittar leenden. En 14.1 mega pixels SONY. Fin är den då. Få prov ta lite bilder och se hur de bli också. Tur att det finns försäkringar, så man bara får en ny när den man har går sönder. :)

Igår fick vi även hjälp av Erika med att flytta massa isolering från Hällnäs. i lastbilen ryms en hel del. Tack Erika.

1 kommentar:

  1. Kan du inte skriva en lista på hur mycket och vad trillingarna kostar varje månad och hur en vanlig dag ser ut.

    SvaraRadera