måndag 23 augusti 2010

Imse vimse

I söndags, så innan jag åkte iväg var jag kvar med barnen en stund. Tog då fram deras lilla tält. Just när jag ställer ner tältet så springer det en spindel förbi. jag lyfter bort tältet för att tjejerna skulle få se den. Thea och Jenny tittar som hastigast på den, sen kommer Alice och tittar. Sen tar hon bara och stampar ihjäl den med foten, hittade av på första försök. Och så blir det mera regn. Det som har regnat i 4 dagar, kan de inte bara sluta.

Spindeln: Saken hör då till att sist vi såg en spindel inne så styrde jag den men foten för att den höll på att springa in under en möbel. Då för att tjejerna skulle hinna se gjorde jag så. Dödar inte djur framför mina barn. Alice kanske bara inte tycket om den. det såg rätt gulligt ut. :)



Tjejernas moster Erika ha varit i London för en vecka sedan, då hade hon med sig presenter till sötnosarna våra.

Fina London t-shirts

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar